Over ons

Mogen wij ons even voorstellen?

Bent u op zoek naar een kantoor dat u op deskundige wijze kan helpen met uw administratie, uw loonadministratie en/of belastingaangiftes?
Wilt u een specialist spreken op de tijd dat het u uitkomt en die voor u klaarstaat als het nodig is?

Van Kampen Administraties en Kantoorservice is al sinds 1984 gevestigd in Boskoop. In deze tijd hebben wij ons bewezen als een uitstekende aanbieder van administratieve, arbeidsrechtelijke en fiscale dienstverlening.
Petra van Kampen begon het kantoor als eenmansbedrijf. Inmiddels zijn we met zeven mensen. Onze klanten komen uit het hele land.

Wij zijn aangesloten bij de NOAB, de Nederlandse Orde van Administratie- en Belastingdeskundigen. U kunt er dus op vertrouwen dat uw administratie en belastingzaken bij ons in goede handen zijn.

Neem contact op voor een eerste kennismaking,
dan vertellen wij u graag wat wij voor u kunnen betekenen.

Ons team

Met ons team staan we u graag terzijde.

Petra van Kampen

Petra van Kampen is de eigenaresse en kantoorleider en verzorgt het hele pakket aan diensten, waaronder veel advieswerk voor de klanten op allerlei gebied. Zij verzorgt ook salarisadministraties en de aangiften schenk- en erfbelasting.

Petra werkt van maandag tot en met vrijdag.

Jos Meijer

Jos heeft een zeer ruime ervaring op diverse accountantskantoren en verzorgt jaarstukken en belastingaangiftes voor ondernemers en particulieren en ondersteunt onze klanten met advies op allerlei gebieden.

Jos werkt op dinsdag, woensdag en donderdag.

Guido Brand

Guido heeft jaren ervaring met ondersteuning van administraties en rapportages en verzorgt bij ons de jaarstukken en belastingaangiftes van ondernemers en particulieren en ondersteunt bij administraties en verzorgt btw aangiften.

Guido werkt van maandag tot en met vrijdag.

Helma van Gelder

Helma heeft veel expertise op het gebied van zorg- en welzijn instellingen. Zij verzorgt bij ons jaarstukken en belastingaangiftes van particulieren en ondernemers, ondersteunt bij administraties en verzorgt btw aangiften.

Helma werkt op maandag, dinsdag, donderdag en vrijdag.

Judica Oostrum

Judica heeft een ruime financiële administratieve ervaring en verzorgt en begeleidt klanten bij het voeren van administraties en verzorgt btw aangiften. Ze ontvangt de klanten en beantwoordt de telefoon.
Judica werkt op maandag, dinsdag en donderdag.

Sharine Bentura

Sharine is onze kantoormanager en verzorgt en begeleidt daarnaast klanten bij het voeren van administraties. Ze ontvangt de klanten en beantwoordt de telefoon.

Sharine werkt op maandag tot en met donderdag.

Sandra van der Sman

Sandra heeft ervaring als zelfstandig ondernemer en verzorgt en begeleidt daarnaast klanten bij het voeren van administraties. Ze ontvangt de klanten en beantwoordt de telefoon.

Sandra werkt 3 hele dagen op maandag, dinsdag en woensdag en de donderdagochtend.

Sjon Hoogendijk

Sjon Hoogendijk verzorgt salarisadministraties.

Sjon werkt vanuit huis en is op afspraak beschikbaar.