Mogen wij ons even voorstellen?
Bent u op zoek naar een kantoor dat u op deskundige wijze kan helpen met uw administratie, uw loonadministratie en/of belastingaangiftes?
Wilt u een specialist spreken op de tijd dat het u uitkomt en die voor u klaarstaat als het nodig is?
Van Kampen Administraties en Kantoorservice is al sinds 1984 gevestigd in Boskoop. In deze tijd hebben wij ons bewezen als een uitstekende aanbieder van administratieve, arbeidsrechtelijke en fiscale dienstverlening.
Petra van Kampen begon het kantoor als eenmansbedrijf. Inmiddels zijn we met zeven mensen. Onze klanten komen uit het hele land.
Wij zijn aangesloten bij de NOAB, de Nederlandse Orde van Administratie- en Belastingdeskundigen. U kunt er dus op vertrouwen dat uw administratie en belastingzaken bij ons in goede handen zijn.
Neem contact op voor een eerste kennismaking,
dan vertellen wij u graag wat wij voor u kunnen betekenen.
Ons team
Met ons team staan we u graag terzijde.
Petra van Kampen
Petra van Kampen is de eigenaresse en kantoorleider en verzorgt het hele pakket aan diensten, waaronder veel advieswerk voor de klanten op allerlei gebied. Zij verzorgt ook salarisadministraties en de aangiften schenk- en erfbelasting.
Petra werkt op maandag, dinsdag, woensdag en vrijdag.
Jos Meijer
Jos heeft een zeer ruime ervaring op diverse accountantskantoren en verzorgt jaarstukken en belastingaangiftes voor ondernemers en particulieren en ondersteunt onze klanten met advies op allerlei gebieden.
Jos werkt op maandag en donderdag.
Guido Brand
Guido heeft jaren ervaring met ondersteuning van administraties en rapportages en verzorgt bij ons de jaarstukken en belastingaangiftes van ondernemers en particulieren en ondersteunt bij administraties en verzorgt btw aangiften.
Guido werkt van maandag tot en met donderdag.
Judica Oostrum
Judica heeft een ruime financiële administratieve ervaring en verzorgt en begeleidt klanten bij het voeren van administraties en verzorgt btw aangiften. Ze ontvangt de klanten en beantwoordt de telefoon.
Judica werkt op dinsdag, donderdag en vrijdag.
Sharine Bentura
Sharine is onze kantoormanager en verzorgt en begeleidt daarnaast klanten bij het voeren van administraties. Ze ontvangt de klanten en beantwoordt de telefoon.
Sharine werkt op maandag tot en met donderdag.
Sandra van der Sman
Sandra verzorgt en begeleidt klanten bij het voeren van administraties en verzorgt btw aangiften
Sandra werkt 3 hele dagen op maandag, dinsdag en woensdag en de donderdagochtend.
Sahra Kabir
Sahra verzorgt en begeleidt klanten bij het voeren van administraties en verzorgt btw aangiften. Ze ontvangt de klanten en beantwoordt de telefoon.
maandagmorgen, woensdag en vrijdag (hele dagen)
Sjon Hoogendijk
Sjon Hoogendijk verzorgt salarisadministraties.
Sjon werkt vanuit huis en is op afspraak beschikbaar.